danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Skrällförlust

Publicerad 2014-11-02 18:25:37 i Allmänt,

Tjena!
Efter något av en skrällförlust i fredags så ser chanserna inte så ljusa ut för att komma till playoff. Tror att det fortfarande är möjligt, men chansen är väldigt liten. Alla resultat i de andra matcherna kommer behöva gå i våran väg + att vi måste se till att vinna vår sista grundspelsmatch på fredag. 

Igår var jag och Adrien i kvarterets park och spelade basket, kastade frisbee och kastade lite boll. Riktigt skönt att man aldrig behöver ha tråkigt då man bor tillsammans med någon som delar samma intressen och som alltid är på för att hitta på något kul. 
Hade även 6 månader med min älskade flickvän igår så pratade skype med henne ett tag också. Finns inga ord som kan beskriva min kärlek till den tjejen. Hon är bäst helt enkelt!

Dagen kommer förmodligen mest bestå av att ta igen sig och göra sig redo för en ny vecka i skolan. Då det är söndag så lär större delen av dagen ägnas i soffan och kolla på NFL. Har även börjat kolla på en ny serie, Scrubs, som jag troligtvis lär se några avsnitt av. Har länge tänkt börjat kolla på det men har aldrig riktigt tagit tag i det då jag alltid har så många andra serier att kolla på. Men nu bestämde jag mig för att ge det en chans. Och jag har redan fastnat för det, så nu lär jag väll nörda ner mig totalt i det. 

Älskar dig min ängel❤️

Ha det gott och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela