danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Mot Kalifornien

Publicerad 2014-08-12 15:57:02 i Allmänt,

Hinner tyvärr inte med något långt inlägg just nu, då Taxin snart kommer och hämtar mig på hotellet för att ta mig till flygplatsen. 13.55 (19.55 för er) lyfter planet mot Arizona för mellanlandning och sen flyger jag därifrån till Sacramento där Paul och Adrien kommer och hämtar upp mig. Ska bli väldigt spännande att äntligen få träffa dem båda och att få påbörja detta äventyr med dem. 
 
Igår var jag återigen inne i New York med Exploriusgänget. Passade på att ta mig en närmre titt på sånt som jag bara fick en glimt av första dagen. Till exempel tog vi färjan förbi Frihetsgudinnan, vilket var riktigt coolt! 
 
Har haft ett par otroligt bra dagar här på Soft Landing Camp. Har träffat en hel del nya vänner som jag absolut kommer fortsätta hålla kontaken med. Önskar alla av er som läser detta ett stort lycka till med erat utbytesår! 
 
Nu är det dags att rulla ner väskorna till lobbyn och göra mig redo för att åka. Ska försöka blogga så fort jag får möjlighet när jag kommit till huset i Folsom. Vi hörs då. Sköt om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela