danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Flyger imorgon

Publicerad 2014-08-08 11:17:51 i Allmänt,

Då var det klart. Imorgon morgon lyfter planet från Arlanda till New York för 4 dagar av sightseeing och shopping med andra utbytesstudenter från Explorius. Därefter flyger jag vidare till Sacramento där Paul kommer och plockar upp mig på flygplatsen.

Nästa inlägg kommer ske från Amerikansk mark. Sköt om er tills dess!

Kommentarer

Postat av: Albin

Publicerad 2014-08-09 20:56:22

Sköt om dig brorsan, älskar dig. Vi väntar här på dig ❤️

Svar: Detsamma bror, ha det bäst så syns vi snart❤️
Daniel Broman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela