danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Helg

Publicerad 2014-11-15 00:48:04 i Allmänt,

Tjeba!
Sitter och väntar på Lissa som ska plocka upp mig från skolan just nu och känner hur jag är på allmänt bra humör. Efter endast 3 dagar i skolan denna veckan så är det redan dags för helg igen. Med skön fredagskänsla + att Thanksgiving och sedan jullov väntar runt hörnet gör det svårt att inte vara på bra humör. Ser verkligen fram emot att vara med om min första Thanksgiving. Är nyfiken på hur det kommer vara, om det kommer vara som i alla serier och filmer med allt hets om kalkonen osv. Efter 4th of July så är det nog den näst största Amerikanska trafitionen skulle jag tro, om inte tillochmed den största. 

Gjorde häromdan en deal med ägaren av Coach's gamla gym, som han ägde för inte alls länge sen men som han sålde till sin vän Dan, att om jag och Adrien hjälper till med lite städning och annat som kan behövas i gymmet nån gång då och då så får vi gratis medlemskap. Riktigt schysst deal! Är sjukt pepp på att komma igång med gymmet nu. Och då coach är utbildad personlig tränare så ska det bli spännande att få lite tips av honom när vi tränar tillsammans också!

Ha en grym helg allihopa och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela