danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Surt slut på säsongen

Publicerad 2014-11-09 05:33:42 i Allmänt,

Usch vad förluster som dessa är tunga... Vi bjöd upp till en himla bra kamp igår och hade vid flera tillfällen chans att avgöra matchen. Men varje gång sköt vi oss själva i foten med misstag och penalties. Matchen slutade 10-8 till dem tillslut. I och med förlusten är säsongen alltså över. Bittert. Men även att det känns riktigt surt just nu så är jag fortfarande så himla glad över att jag ha fått vara med om denna otroliga säsong. Det har helt klart varit ett minne för livet. Och som jag nämnt tidigare så är det verkligen en dröm som gott i uppfyllelse. Har även fått vänner för livet genom detta, så trots att det känns surt just nu, så har jag ändå fått ut så himla mycket utav det. Jag är en stolt Lancer och kommer alltid att vara. Go Big Red! 
Och ska man jämföra med hur det gått för Cordova de senaste åren så har vi gett skolan ett himla lyft med våran 6-4 säsong i jämförelse med förra årets 2-8 i matcher. Så vi ska vara stolta över våran insats. Men självklart hade det varit då förbannat mycket goare att gå till playoffs.

Min goda vän Kurtis och jag efter matchen. Svårt att inte kolla tillbaka på säsongen med ett leende när man fått lära känna så många nya vänner som denna grabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela