danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Hatmatch

Publicerad 2014-11-07 16:17:07 i Allmänt,

Tjena!
Sitter i bilen påväg till skolan just nu med min matchtröja på som varje fredag och laddar upp inför kvällens match mot våran hatrival Rosemont. Denna veckan har de smygit in på skolan på natten och skrivit skit om oss på väggarna och de har även tagit sig in på våran plan och "lagt en kabel" på den... Så jag kan ju lova att vi är riktigt jäkla pepp på att gå ut och visa vilka som bestämmer ikväll. Har även fått reda att vi har allting att spela för ikväll. Vinner vi så går vi till playoff, förlorar vi så är vi ute. Matchen kommer även direktsändas på TV i norra Kalifornien. Så med chansen att förödmjuka Rosemont på TV + att gå till playoffs så har vi som sagt en hel del anledningar att spela för. 

Uppdaterar er antingen ikväll efter matchen eller imorgon med resultatet.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela