danielbroman.blogg.se

Hej! Mitt namn är Daniel Broman, jag är 18 år gammal och kommer ifrån Oskarshamn, där jag bott i hela mitt liv. Fram tills nu. Jag har valt att lämna mitt kära Sverige för att uppleva ett år som utbytesstudent i Kalifornien, USA. På denna blogg kommer ni kunna följa min resa under årets gång.

Framskjuten avfärd

Publicerad 2014-08-04 16:29:57 i Allmänt,

Som rubriken lyder så fick jag idag veta att min avresa blir framskjuten pågrund av att mitt visum fortfarande inte kommit. Det har tydligen uppstått något problem för amerikanska ambassader runt om hela världen som gör att de inte kan skicka ut visum för tillfället, som jag förstått det. Hur länge det blir uppskjutet vet jag inte i nuläget, men troligtvis lär det inte dröja mer än några dagar, max en vecka.
   Senaste tiden har bestått av en hel del stress för att bli klar med alla förberedelser som krävs inför avresan. Så nu när jag nästintill är klar med allt (packning, pappersarbete m.m) så ska det faktiskt bli rätt så skönt att få någon extra dag här hemma och bara få tid till att slappna av lite innan det är dags för att åka.


 
Bild från grabbhänget igår. Kommer sakna er mina kära bröder! Men 10 månader går snabbare än vad man tror, snart är vi återförenade igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela